ماساژ صورت با گوی یخی + طرز استفاده

مقاله حوزه آرایشی و بهداشتی از جمله: آرایش چشم و ابرو - آرایش صورت - آرایش مو - لوازم آرایشی - نکات آرایشی

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از بهترین وسایل ماساژ صورت استفاده از گوی یخی است که یک درمان طبیعی و تسکین دهنده می باشد و برای تقویت و احیای ظاهر جوانی پوست می باشد. امروزه استفاده از گوی یخی برای ماساژ صورت توسط متخصصان پوست پیشنهاد می شود و یخ درمان دردهای عضلانی است و هنوز هم برای کبودی ها و روش های مختلف مراقبتی از پوست از یخ استفاده می کنیم. گوی یخی بهترین گزینه برای کاهش اثرات ضد التهابی می باشد و یک روش عالی حتی برای مبارزه با چین و چروک ها و کاهش حلقه های سیاه و پف صبحگاهی است و حتی برای درمان آفتاب سوختگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با طرز استفاده از گوی یخی آشنا می شویم.

چرا باید از ماساژ صورت با گوی یخی استفاده کنیم؟

یخ بهترین گزینه برای بسته شدن منافذ پوستی است و یخ با انقباض رگ های خونی و سفت شدن پوست در این زمینه بهترین کار را انجام می دهد و زمانی که چنین اتفاقی می افتد خون از صورت دور شده و با مواد مغذی تازه دوباره تجدید می شود. این باعث باز شدن رنگ پوست صورت انسان خواهد شد.

مواد مغذی خاصیت ارتجاعی طولانی مدت پوست را به وجود خواهد آورد و از ایجاد چین و چروک ها جلوگیری می کند و یخ آنقدر موثر است که می تواند بهترین گزینه برای بوتاکس باشد. یخ علاوه بر مزیت های زیادی که دارد دارای معایب مختلفی نیز می باشد و در صورت ماندن طولانی مدت یخ بر روی پوست می تواند به سلول های پوستی آسیب بزند و برای جلوگیری از آسیب های پوستی و بافت ها توسط یخ به پوست بهترین گزینه استفاده از گوی های یخی است.

ماساژور گوی یخی چیست؟

گوی های یخی به صورت دو گوی دسته دار خنک کننده ای که برای تسکین قرمزی پوست و کاهش التهاب ها و بستن منافذ پوستی استفاده می شود. این گوی ها عصب و عضلات صورت را ماساژ می دهد تا باعث سفتی پوست و از بین بردن خط های ریز میشود. همانطور که از اسم این وسیله مشخص است این کره ها یا گوی های یخی در بالای دسته های شیشه ای ظریف قرار می گیرد و به صورت جفتی کنار هم تولید می شوند. این گوی ها در رنگ های مختلفی ارائه شده اند و جذابیت و زیبایی خاصی دارند و حتی در برخی موارد زرق و برق آنها چشم مشتریان را می رباید. کیفیت و طراحی گوی های یخی بسیار زیبا و جذاب است.

مایع هایی که در این گوی ها وجود دارند از یخ های معمولی با مدت زمان طولانی تری برای خنکی استفاده می شود و این گوی های یخی کاملا ضد آلرژی و وگان هستند و برای تمامی پوست ها مناسب می باشند. این گوی ها به دلیل جنس شیشه ای که دارند بهترین گزینه برای نگه داشتن در فریزر می باشند و هر زمان که نیاز دارید می توانید از یک درمان کننده و تسکین کننده خنک استفاده نمایید. گوی یخی به راحتی می تواند بدون آسیب زدن به بافت ها و سلول های پوستی و بدون چکه کردن آب در آنها در تمامی کلینیک ها و آرایشگاه ها استفاده می شود و امروزه حتی در منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بهترین گوی یخی صورت

اکثر گوی های یخی شبیه هم هستند و به لحاظ مصرف البته یکسان نیستند و بهترین گوی یخی که می توانید استفاده کنید در انواع مدل های فلزی و کوارتزی است.

این محصولات کاملا ضد زنگ و با کیفیت بالا هستند و هر چه قدر مواد میانی گوی متفاوت تر باشند و دوام آنها در مقابل یخ زدگی بیشتر می شود و قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. در نوع کوارتزی نیز حتما به ایمنی محصولات در مقابل دمای فریز توجه فرمایید.

اگر به دنبال زیبایی و سفت شدن پوست های تان هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم ماساژ صورت با گوی یخی را امتحان کنید. این ماساژور یکی از بهترین ابزارهای کاربردی برای مراقبت از پوست می باشد که سرمای حاصل از گردش خون و اکسیژن رسانی را در بخش های زیرین پوست تحریک می کند و مواد شیمایی مضر را در بخش های زیرین پوست حذف می کند. استفاده از این محصول می تواند حس دلنشین و ماساژ را در پوست شما به وجود می آورد و خستگی ناشی از استرس و فشار کار و زندگی برطرف می کند و اصلاح پوست جوانی و زیبایی را برای شما ارمغان می آورد.

ماساژور دستی مدل گوی یخی بسته 2 عددی

طرز استفاده از گوی یخی برای صورت

گوی های یخی یا ایس گلوب یخی برای صورت تهیه شده تا برای گذاشتن و ماساژ دادن بر روی خط های صورت مورد استفاده قرار می گیرد. شما باید قبل از استفاده آن را در فریزر برای چندین ساعت قرار دهید و بعد از گذشت چند ساعت گوی یخی شما کاملا آماده است تا بر روی پوست شما حرکت داده شود.

استفاده از ماساژ صورت با گوی یخی می تواند حس خنکی به پوست تان دهد و کاملا آرامش خوبی بدست آورید. شما می توانید از گوی یخی دوبار در طول روز استفاده کنید که در زمان صبح هنگام بیدار شدن و شب زمان خوابیدن بهترین گزینه برای استفاده از آنها است.

استفاده از گوی های یخی برای خنک سازی و آرامش پوست و درمان های پوستی انجام می شود و یکی از بهترین گزینه ها برای ماساژ و جذب بهتر سرم و روغن در پوست ها می باشد. اگر می خواهید در این زمینه بهترین نتیجه و تاثیر را برای گوی یخی ببینید، باید گوی یخی را یک یا دو روز و به مدت شش هفته استفاده نمایید. یک ماساژور یخی فقط 5 تا 10 دقیقه برای احیا و زنده کردن پوست زمان می برد. لطفا دقت نمایید که هیچ چیزی به عناون رفع سریع در مراقبت پوستی وجود ندارد و استفاده مداوم از یک محصول همیشه جواب دهنده است.

استفاده از این ماساژور صورت بسیار ساده است و شما با حرکت های آرام و ملایم می توانید گوی یخی را بر روی صورت چرخانده و در ناحیه چشم و نقاطی که از صورت با التهاب و شکستگی همراه است کمی بیشتر مکث کنید و با اینکار می توانید هر نوع قرمزی را سرد و آرام نمایید. با ماساژ دادن صورت می توانید گردش خون و اکسیژن رسانی را در پوست تحریک نمایید و اینکار باعث تقویت خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

در زمان ماساژ دادن می توانید از موادی نظیر کرم ها و سرم ها نیز استفاده نمایید و با گوی یخی آنها را در سطوح پوست تان پخش نمایید تا سریعتر جذب پوست تان شود و تاثیرگذاری فوق العاده ای خواهد داشت.





:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : baran
ت : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی